Genel Yönetim Hizmeti

Genel Yönetim Hizmeti

GENEL YÖNETİM HİZMET PAKETİ KAPSAMINDA VERİLECEK HİZMETLER

  • Olağan ve Olağanüstü Kat Malikleri toplantılarının duyurularının hazırlanması, kararların alınması, işletme projesinin hazırlanması, maliklere duyurulması işlemleri yapılır. 
  • Apartmana web tabanlı online çalışan Apsiyon Bilişim programı kurulur veya varsa işletilir. Aidatlar bu programa girilir, banka entegrasyonu yapılır, gelir ve giderlerin anlık kaydı yapılır. Site sakinlerine şifre verilerek aidat işlemlerinin şeffaf olarak kaydı izlenir, borç ve alacaklarını görmeleri, borçlarını kredi kartı veya havale-eft ile ödemeleri sağlanır.
  • Apartman sakinlerinin ödemesi gereken aidatlar izlenir, her ay borç ve ödeme her sakine SMS / E-Posta ile bilgi verilir.
  • Apartman çalışanlarının personel özlük dosyaları tutulur. Bu dosyada personelin mesaileri, yıllık izinleri, hastalık sevk işlemleri ve fazla mesaileri tutulur. İşten ayrılmalarda kıdem, ihbar tazminatları hazırlanır, ibranameleri düzenlenir, SGK giriş çıkışları, SGK prim bildirgelerinin sistem üzerinden atılması yapılır. Konut Kapıcıları Yönetmeliğine göre çalışma Talimatnamesi ve Haftalık Çalışma Çizelgeleri hazırlanır, sakinlerin görebileceği bir yerde yayınlanır.
  • Apartman çalışanının günlük yapmış olduğu işler şirket müdürlerimiz tarafından kontrol edilir. Düzenli çalışması sağlanır.
  • Apartman bütçesi 1. sınıf muhasebe sisteminde (Apsiyon) tutulur. Ara dönem ve yılsonu gelir gider cetvelleri, mizan hazırlanır, işletme defteri noter onaylı olarak kaydedilir.
  • Yapılacak harcamalarla ilgili olarak; Yönetim Kuruluna bilgi verilir, görüş ve önerileri alınır. Site Denetim Kuruluna üçer aylık süreler halinde mali rapor hazırlanır, Denetim Kurulunun gerekli gördüğü zamanlarda yapacağı her türlü denetimde site yönetim kurulu ile hazır bulunur.
  • Binaların rögar tıkanması, diyafon, merkezi anten, kamera, kazan dairesi, hidrofor, su deposu, elektrik arızaları ve diğer tüm küçük bakım onarımları ustalar çağırılarak gecikmeksizin yaptırılır. Yapılan iş şirket personelimiz tarafından kontrol edilir. İşlem tamamlandıktan sonra site bütçesinden ödemesi yapılır.
  • Belediyelerde, tapu dairelerinde, TEDAŞ, ASKİ, Başkentgaz vb. kamu kurum ve kuruluşlardaki işleri takip edilir.
  • Apartman yönetiminin hukuki işlemleri takip edilir aidat alacakları için ücret talep edilmeden icra takibi açılır ve tüm masraflar şirket bünyemizdeki avukat tarafından karşılanır. Ancak, açılacak davalar veya diğer işlemlerden doğacak harç ve diğer ödentiler site bütçesinden karşılanır. Borç ve yükümlülüklerini yerine getirmeyen kat malikleri ve 3. şahıslar hakkında; gerektiğinde Noter kanalıyla ihtar veya ihbarname çekilir, icra takibi yapılır, dava açılır.
  • Apartman Yönetiminin üçüncü şahıslarla veya Mal ve hizmet alımlarında düzenlenecek sözleşmeler avukatlarımız tarafından hukuki olarak incelenir ve danışmanlık yapılır.